رونالدو در عربستان با دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟



گزارش‌ها حاکی از آن است که النصر انتظار دارد «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره پرتغالی در این باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، کریستیانورونالدو در ماه دسامبر قراردادی را تا سال ۲۰۲۵ با النصر عربستان امضا کرد. CR7 تا آن زمان ۴۰ ساله خواهد شد و مسوولان باشگاه النصر امیدوارند که این تیم آخرین باشگاهی باشد که ستاره پرتغالی قبل از آویزان کردن کفش‌هایش در آن حضور داشته است.

این مهاجم اولین بازی خود را برای تیم جدیدش در بازی با الاتفاق انجام داد که یاران رونالدو یک بر صفر برنده از زمین خارج شدند. هر چند او در نخستین دیدارش گلی نزد اما با حرکت تکنیکی خود که باعث زمین خوردن مدافع حریف شد نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

رونالدو در دومین دیدار رسمی خود برای النصر پنج‌شنبه در بازی سوپر جام مقابل الاتحاد قرار خواهد گرفت.

انتقال رونالدو به عربستان سعودی با قراردادی سنگین، باعث تعجب طرفداران فوتبال شد و به احتمال زیاد رونالدو آخرین ستاره دنیای فوتبال در لیگ عربستان نخواهد بود و راه برای حضور دیگر ستارگان به این کشور باز خواهد شد.

برهمین اساس رسانه‌های عربستانی روز گذشته اعلام کردند که لوکا مودریچ فوق ستاره رئال مادرید به توافق اولیه با النصر رسیده است.

النصر مصمم است تا از تجربه رونالدو استفاده کند تا به اهداف خود در فوتبال عربستان و آسیا برسد. در همین حال، گری کوک، مدیر اجرایی سابق منچسترسیتی به عنوان رئیس اجرایی جدید لیگ برتر عربستان منصوب شد. کوک بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ به عنوان مدیر اجرایی سیتی خدمت می‌کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها