تیراندازی در یکی از مدارس قلعه گنج کرمان توسط یک دانش‌آموز/ یک نفر زخمی شد



منابع محلی اعلام کردند در نتیجه تیراندازی در دبیرستانی واقع در شهر قلعه‌گنج روز گذشته (چهارشنبه)، یکی از دانش‌آموزان از ناحیه دست زخمی و پس از چند ساعت از بیمارستان مرخص شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، مسئولان وقوع تیراندازی در یک دبیرستان شهرستان قلعه گنج را تایید و اعلام کردند تیراندازی توسط یک یا ۲ دانش‌آموز این مدرسه رخ داده است.

جزییات نحوه وقوع این حادثه در دست بررسی است اما دکتر خسرو چمنی رییس بیمارستان قلعه گنج در مورد وضعیت جسمانی مجروح این حادثه توضیح داد: حال عمومی این دانش آموز مساعد است و خون ریزی دست او بند آمده است.

به گفته وی بر اساس عکسی که از دست او گرفته شده تیر از سمتی وارد و از سمت دیگر خارج شده است.

چمنی ادامه داد: به دلیل شکستگی ایجاد شده در ساق دست این دانش آموز، وی باید به متخصص ارتوپد مراجعه کند که با رضایت خانواده از بیمارستان مرخص شد.

وی ادامه داد: اولیای این دانش آموز قصد دارند برای ادامه درمان دست فرزندشان به مراکز درمانی شهرهای دیگر مراجعه کنند.

 

پلیس قلعه‌گنج: پیگیر دستگیری دانش‌آموز مسلح هستیم

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج در جنوب کرمان نیز با اشاره به وقوع تیراندازی منجر به جرح یک دانش آموز پسر در ورودی دبیرستان دکتر حسابی این شهرستان از پیگیری ویژه این موضوع برای دستگیری ضارب و نیز کشف علت و انگیزه آن خبر داد.

سرهنگ محمدرضا بیلری با اشاره به وقوع این مورد حوالی ساعت ۱۰ صبح روز گذشته پنجم بهمن افزود: هویت ضارب که او نیز دانش آموز یکی از دیگر دبیرستان های شهر است مشخص شده و پیگیری های پلیس برای دستگیری این فرد و کشف علت و انگیزه آن در دست انجام است.

 

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها