جزئیات تیراندازی خانوادگی در شهرستان پارسیان مشخص شد



با هوشیاری و تلاش مأمورین انتظامی شهرستان پارسیان، عامل تیراندازی خانوادگی که منجر به مجروحیت ۵ نفر از اعضای یک خانواده شده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۷ بهمن ماه) گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان پارسیان ، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد مورد نزاع خانوادگی بوده و فردی با اقوام خود درگیر که بر اثر شلیک اسلحه ساچمه زنی به سمت حاضرین، ۵نفر از اعضای خانواده شامل مادری ۲۰ ساله و دو دختر ۱۰ و ۱۲ ساله و دو پسربچه مورد اصابت گلوله ساچمه زنی قرار گرفته اند.

سردار جعفری ادامه داد: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی در کمتر از یک ساعت عامل اصلی تیر اندازی به همراه۴نفر از عوامل دخیل در این درگیری را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان اظهار کرد: تأمین امنیت شهروندان و مقابله با مخلان نظم و امنیت وظیفه اصلی پلیس است و از همه شهروندان انتظار داریم در راستای برقراری امنیت پایدار و مطلوب، از طریق پل ارتباطی پلیس با مردم که همان شماره ۱۱۰ است، همه موارد امنیتی و انتظامی را با ما در میان بگذارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها