دور برگشت لیگ ملی بسکتبال با ویلچر

فولاد هرمزگان به دور بعدی صعود کرد



دور برگشت لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور با صعود فولاد هرمزگان به مرحله بعدی به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل، در دور برگشت لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور که به میزبانی هرمزگان برگزار شد،  تیم فولاد هرمزگان صاحب سه پیروزی شد تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافت.
در نخستین روز از رقابت های دور برگشت لیگ ملی بسکتبال با ویلچر کشور ، فولاد هرمزگان  تیم هیات بم را شکست داد. در این دیدار تیم فولاد هرمزگان مقابل هیات بم به برتری ۴۶ بر ۴۵ دست یافت. در دیگر دیدار روز نخست نماینده خوزستان ۵۶ بر ۳۶  پگاه فارس را از پیش رو برداشت.
در ولین بازی روز دوم فولاد هرمزگان نماینده فارس را هم از سد راه برداشت.‌  فولاد هرمزگان مقابل پگاه فارس به برتری ۷۰ بر ۵۱ دست یافت . در دیگر دیدار روز دوم  نماینده خوزستان ۵۶ بر ۴۲ هیات بم را از پیش رو برداشت.‌
در سومین  روز از رقابت های دور برگشت لیگ ملی بسکتبال با ویلچر کشور که به میزبانی فولاد هرمزگان در  برگزار شد نماینده هرمزگان  تیم هیات خوزستان را مغلوب ساخت. در این دیدار تیم فولاد هرمزگان مقابل هیات خوزستان به برتری ۵۸ بر ۵۶ دست یافت تا با سه پیروزی و قرار گرفتن در رده دوم جدول راهی دور بعدی مسابقات شود. در دیگر دیدار روز سوم  هیات بم با نتیجه ۶۱ بر ۵۷ پگاه فارس را شکست داد.
در مرحله نخست این مسابقات فولاد هرمزگان برابر تیم های هیات بم با نتیجه ۴۴ بر ۳۴ و برابر هیات خوزستان با نتیجه ۴۷ بر ۳۵ مغلوب شد و برابر پگاه فارس با نتیجه ۵۹ بر ۵۰ به پیروزی دست یافت تا در حدول این گروه هیات خوزستان در صدر قرار بگیرد و تیم های هیات بم، فولاد هرمزگان و پگاه فارس به ترتیب حائز رتبه های دوم تا چهارم شدند.
مهدی امانی، مهدی ماندگاری، عبدالقادر شریفی تبار، مجید طاهری، علی طاووسیان، ابوذر سالاری، مصیب پیل افکن، کامبیز محمودیان، علی مینابی، داریوش انصاری، یوسف عبداللهی و علی پی پی بازیکنان تیم فولاد هرمزگان و مهدی هوشیار مدیر تیم، حسن کامجو سرمربی، مصطفی کامجو مربی و رضا شهبازی اعضای کادرفنی را تشکیل می دهند. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها