پایان مرحله نیمه نهایی 26‌امین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت‌های پالایشی/ نفرات برتر اعلام شدند



مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت‌های پالایشی کشور، یادواره شهدای مدافع امنیت، با معرفی نفرات برتر در بندرعباس به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل، مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش در مناطق ۸ و ۹ شامل مجموعه شرکتهای پالایشی کشور به مدت دو روز به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور دکتر عاشوری دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای پالایشی خصوصی کشور، دکتر هاشم نامور مدیرعامل و مهندس جعفری رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد، با اهداء لوح این دوره از مسابقات از نفرات برتر تجلیل شد.

در این مرحله از مسابقات که با داوری و نظارت داوران برجسته قرآنی در دو بخش برادران و خواهران، در هفت گروه از کارکنان و خانواده‌های آنان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی در بین کارکنان پالایشگاه ها و همچنین خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، ۱۹۰ شرکت کننده در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰جزء و کل قرآن کریم و نهج البلاغه با یکدیگر رقابت پرداختند.

با پایان این دوره از مسابقات و معرفی برترینهای رشته‌های قرآنی، نفرات اول و دوم هر رشته به مرحله نهایی که با حضور نفرات برتر همه شرکت‌های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار می شود راه یافتند.

«هاشم نامور»، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در حاشیه مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به استقبال پرشور کارکنان و خانواده ها از این دوره از مسابقات گفت: اشاعه فرهنگ قرآنی در بین کارکنان علاوه بر تاثیرات مثبت در بنیان خانواده ها و جلوگیری از بسیاری آسیبها، در شخصیت و تعاملات اجتماعی نیز موثر است و آثار آن در محل کار و مسئولیت پذیری نیز تاثیر گذار است.

«عاشوری»، دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای پالایشی نیز با اشاره به نقش قرآن در تحکیم و رشد خانواده ها افزود: با بهره گيرى از دستورات قرآن و جاری سازی آن در زندگى، می توان به خانواده قرآنی و در نهایت جامعه اسلامی دست یافت. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها