وعده استاندار هرمزگان:

تکمیل خانه های آسیب دیده از سیل و زلزله غرب و شرق استان تا عید



استاندار هرمزگان وعده داد که خانه های آسیب دیده از سیل و زلزله غرب و شرق استان تا عید تکمیل می شود.

       

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در نشست شورای مسکن هرمزگان اظهار کرد: فرودگاه، زیرساخت مهم توسعه شرق استان با محوریت مکران است و بر همین اساس جانمایی فرودگاه جدید میناب، جزو اولویت‌های برنامه‌ای می‌باشد. همچنین جانمایی فرودگاه جدید بندرعباس نیز از اولویت‌های دیگری است که برای توسعه شهر بندرعباس ضروری است و باید به عنوان زیرساخت اصلی توسعه شهر پیگیری شود.

وی همچنین بر همسویی اقدام دستگاههای در نهضت ملی مسکن نیز تأکید و عنوان داشت: مدیران بخش‌های زیرساختی اعم از آموزشی در تمام مقاطع، ورزشی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی موظفند ظرف ۱۵ روز با در نظر داشتن نقشه ها و سرانه جمعیتی در موقعیت های تعیین شده برای مسکن ملی را  برآورد مالی و  اعلام کنند تا در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات موردنیاز سال ۱۴۰۲ مطرح و برای بودجه طبقه‌بندی شود. 

استاندار هرمزگان، در خصوص تکمیل منازل آسیب دیده از بحران‌های سیل و زلزله در میناب، رودان، بندرلنگه و بندرعباس ابرازداشت: ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی فقط به صنایع بزرگ اختصاص ندارد و پیمانکاران هم باید در این حوزه وارد شوند بر همین اساس فرمانداران لازم است از این  ظرفیت و دیگر امکان‌های شهرستان از گروه‌های جهادی و مردمی تا حمایت بانک‌ها را پای کار آورند.

دوستی گفت: در جهت تامین بخشی از مصالح مورد نیاز احداث مسکن در مناطق زلزله فین و بندرلنگه و سیل زده شرق استان، حمایت‌هایی را در دستورکار قرار خواهیم داد تا شب عید مردم شریف این مناطق متاثر از بحران، سال نو را در منازل  سفیدکاری شده و آماده جشن بگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها