افت ۵۷ هزار و ۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس



شاخص کل بورس با اُفت ۵۷ هزار و ۹۰۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۸۳ واحدی ایستاد.

 

به گزارش صبح ساحل، یکشنبه (۹ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۷۵۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۳۲۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس در انتهای بازار با اُفت ۵۷ هزار و ۹۰۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۸۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «فولاد» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فولاد»، «کگل» و «فملی» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۱۹ هزار و ۵۶۲ واحدی روی پله ۴۸۴ هزار و ۶۳۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۶۰۴ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۲۲۳ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان رسید.

 

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۸۵۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

 بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وبیمه، فاما و فمراد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خبهمن، غشاذر و فسرب بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

 

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های رافزا، غدانه و کایزد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت آ س پ، دکپسول و زگلدشت بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

 

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فردا، افران و فیروزا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های افران، همای و فیروزا در بورس ایران داشتند.

 

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های گام ۰۲۰۸۱۳، گام ۰۵۰۸۱۳ و سپیدما در فرابورس ایران داشتند.

 

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های پالایش، افران و خودرو بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۱۴، اراد ۱۰۳۴، اراد ۳۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، دی و کارابیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها