قاتل بعد از پنج سال به دام قانون افتاد

افشای شاهد از قتل چوپان رودانی



فردی که با ضربات چوب منجر به مرگ چوپانی 45ساله شد با اعتراف شاهد ماجرا،  پس از پنج سال  دستگیر شد .

به گزارش صبح ساحل، این مرد جوان دریکی از روزهای  زمستان سال 96 در چرای دام یکی از روستاهای رودان ، متوجه شد یکی از گوسفندانش ناپدیدشده است، بر سر این موضوع با چوپان درگیر و این نزاع لفظی  به جدال فیزیکی کشیده شد. در همین حین مرد خشمگین  با چوب،چند ضربه بر سر چوپان وارد آورد که باعث مرگ او شد. صاحب گله  گوسفندان، جسد  را در بیابان دفن و از ناپدید شدن چوپان  اظهار بی‌اطلاعی کرد. تا اینکه هفته گذشته با افشا ماجرا توسط فردی که در همان محل  مشغول چرای دام بود، قاتل دریکی از روستاهای رودان دستگیر شد. شاهد ماجرا  که در آن  لحظه قتل،  از ترس سکوت  کرده بود اما بعد از پنج سال پرده از راز جنایت قاتل 34 ساله  برداشت. صحنه قتل بازسازی و جسد چوپان در بیابان کشف شد.

 دستگیری غافلگیرانه

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه بسته شدن پرونده قتل بعد از 5 سال با پیگیری مستمر پلیس و دستگیری قاتل با توجه به اظهارات شاهد صحنه حادثه در شهرستان رودان بوده است گفت: با توجه به پیگیری مداوم کارآگاهان پلیس و دسترسی پیدا نمودن به مستندات جدیدی از پرونده مفقودی شخصی در شهرستان رودان، وقوع قتل پس از گذشت سال‌ها  محرز و با شناسایی و دستگیری قاتل پرونده مختومه شد.سردار غلامرضا جعفری با اشاره به اینکه با توجه به سرنخ‌های موجود ظن مأموران به وقوع قتل بوده اما کشف جسد تاکنون میسر نشده بود، افزود: با تلاش کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان رودان و همکاری شاهد عینی مشخص گردید مقتول در سال 96 به‌عنوان چوپان گله گوسفند فردی در روستاهای اطراف شهرستان بوده که براثر برخی اختلافات توسط صاحب‌کار خود به قتل می‌رسد و فردی که شاهد این ماجرا بوده بعد از 5 سال لب به اعتراف گشود.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با تشکیل تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی موضوع، قاتل شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت که با چوپان خود به علت مفقود کردن یک رأس گوسفند مشاجره و درگیری داشتیم و با واردکردن ضربه به‌وسیله چوب‌دستی وی را به قتل رساندم و در بیابان مدفون کردم .سردار جعفری اظهار داشت: مأموران باراهنمایی قاتل و شاهد به محل وقوع قتل اعزام شدند و جسد مقتول را کشف کردند که پرونده قتل تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها