لیگ برتر فوتبال امیدهای هرمزگان

شهدا قائم در دربی بندرعباس پیروز شد 



هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های هرمزگان با انجام سه بازی  به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های هرمزگان سه بازی انجام شد و تیم های شهدا قائم بندرعباس،  ثامن کردر و نفت میناب حریفان خود را شکست دادند. 

در بازی های این هفته تیم نفت میناب با سه گل اتحاد بنذرک را شکست داد. علی غریبی، حسین مقدمی از روی نقطه پنالتی و محمدرضا بارانی برای تیم نفت گلزنی کردند. ثامن کردر میناب در خانه دو بر یک تیم شهاب دلاران سیریک را از پیش رو برداشت. محسن دندیس و 

امیرحسین ناصری برای ثامن کردر میناب و علی میرزاپورب رای تیم شهاب دلاران سیریک گلزنی کردند. 

تیم شهدا قائم بندرعباس در بازی خانگی و دربی شهر بندرعباس تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس را با دو گل رضا شعبانی و حسن عامری شکست داد. 

در هفته نخست  این مسابقات تیم شهدا قائم بندرعباس در زمین خودش با یک گل مغلوب اتحاد بندزرک شد. 

 نفت میناب با یک  گل تیم  شهاب دلاران  سیریک را شکست داد و  آرمان کیان ساحل بندرعباس در خانه پنج بر دو مغلوب تیم ثامن کردر میناب شد.

در هفته دوم لیگ برتر امید‌های هرمزگان، ثامن کردر و نفت میناب بدون گل مساوی شدند. شهاب دلاران سیریک با سه گل، تیم شهدا قائم بندرعباس را از پيش رو برداشت و دیدار تیم های اتحاد بندزرک و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون گل به پایان رسید.  

در پایان بازی های هفته سوم  لیگ برتر امیدهای هرمزگان تیم های ثامن‌کردر  و نفت میناب با ۷  امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم  هستند. اتحاد بنذرک با ۴ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. 

تیم شهاب دلاران سیریک و شهدا قائم بندرعباس با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان چهارم و پنجم و تیم آرمان کیان ساحل با یک امتیاز ششم است. 

در فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید های هرمزگان شش تیم شهدای قائم بندرعباس،  اتحاد بنذرک،  ثامن کردر میناب،  نفت میناب،  آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهاب دلاران سیریک در یک گروه با هم رقابت می کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها