رئیس فدراسیون فوتبال عربستان:

به زودی ستاره های بزرگتری به فوتبال عربستان می‌آیند



رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت که به زودی ستاره های بزرگتری وارد این کشور خواهند شد.

      
به گزارش صبح ساحل، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، اکنون فوتبال عربستان در کانون توجهات قرار دارد. در هفته های گذشته، اخبار فراوانی پیرامون حضور ستاره های مطرح در لیگ این کشور به گوش می رسید. از سرجیو راموس گرفته تا کیلور ناواس و لوکا مودریچ. حالا رئیس فدراسیون فوتبال این کشور وعده جذب ستاره های مطرح جدیدی را می دهد.

یاسر المسحل در یک گفتگوی تلویزیونی با برنامه اکشن مع ولید گفت که پیوستن یک اسطوره بزرگ دنیای فوتبال مانند رونالدو به النصر، باعث افزایش قدرت فوتبال این کشور می شود ضمن اینکه فدراسیون فوتبال عربستان در این انتقال دخالتی نداشته و کمک مالی هم به تیم النصر نکرده است.

1798887

المسحل در این برنامه تلویزیونی گفت: قرارداد کریستیانو یک اتفاق خوب و عالی برای فوتبال عربستان است و من انتظار دارم در تابستان با ستاره های سطح بالایی مانند رونالدو و بازیکنان مطرح دیگری، معاملات بزرگی داشته باشم. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال عربستان در انتقال ستاره پرتغالی یا هیچ بازیکن دیگری برای باشگاه های سعودی، دخالتی نکرده است.

وی افزود: به خدا سوگند، من نمی‌دانم چه کسی در قرارداد کریستیانو رونالدو سرمایه‌گذاری کرده است و فدراسیون فوتبال عربستان هم دخالتی نکرده و هیچ کمک مالی به النصر نکرده است. ضمن اینکه قانون فیر پلی مالی در فصل آینده اعمال خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها