لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور:

هرنگ جوان بستک صدرنشینی را حفظ کرد



دو نماینده هرمزگان در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور به مصاف حریفان خود رفتند.‌

     


به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال هرنگ جوان بستک در چارچوب هفته دوازدهم این رقابت ها  در ورزشگاه تختی بستک از تیم  آدرین بهر کازرون میزبانی کرد و  تیم متحد معزآباد رودان به  مهمانی  شایان دیزل کوار رفت.
تا قبل از این دیدارها هرنگ جوان بستک با ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه پنجم  و تیم متحد معزآباد رودان  با ۱۴ امتیاز در جایگاه ششم ایستاده بود.
هرنگ جوان در بازی  مقابل آدرین بهر کازرون به یک پیروزی شیرین سه بر دو دست یافت و صدرنشینی خود را در گروه پنجم حفظ کرد و همچنان شانس اول صعود به مرحله بعدی مسابقات باشد. سجاد رستمی دو گل و محمدرضا افسرده حال یک گل برای هرنگ جوان به ثمر رساندند تا نارنجی پوشان بستکی با ۲۲ امتیاز صدرنشین باقی بمانند. تیم متحد معزآباد رودان در بازی با شایان دیزل کوار ۷ بر یک شکست خورد تا یکی از گزینه های سقوط از لیگ دسته سوم باشد.
مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم  فوتبال باشگاه های کشور در ۵ گروه ۱۲ تیمی در حال برگزاری است و تیم های هرنگ جوان بستک و متحد معزآباد رودان در گروه پنجم با تیم های میرک کیش مهریز، منتخب کازرون، شهرداری بروات بم، شایان دیزل کوار، سرخپوشان کیش، خلیج چابهار، پولاد اکسین ایذه، استقلال شوش، ابوذر باشت، بنتونیت سپاهان اصفهک و پادما یدک اصفهان هم گروه هستند.

  

هرنگ جوان بستک صدرنشینی را حفظ کرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها