جزییات تجمع کارگران مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران



صبح امروز، جمعی از کارگران مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)مقابل درب اصلی مجتمع در بندرعباس  تجمع کردند و خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و پرداخت معوقات پرسنل و پیمانکار  شدند.  

 



مدیر روابط‌عمومی کشتی‌سازی و صنایع فراساحل در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل، گفت:« صبح چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه جاری  عده ای معترض درب را برای ورود پرسنل بستند که این امر باعث تجمع شد. وی افزود:« آنها به دلیل نبود طرح طبقه بندی مشاغل،  عدم پرداخت حقوق پرسنل و  پیمانکار معترض بودند.

به گفته ی این مقام مسئول، طرح طبقه‌بندی مشاغل مهم‌ترین خواسته‌ی کارگران طی سالهای گذشته بوده است و این طرح  در مجتمع فراساحل  در شهریورماه  با دو مشاور  در دستور کار قرار گرفت ، این طرح پس از  طی فرایند قانونی، به زودی ابلاغ و اجرا می شود. 
روابط‌عمومی این مجتمع اذعان داشت:«حقوق پیمانکاران پرداخت شده است و  بیست و پنجم  هر ماه حقوق پرسنل نیز  پرداخت می شده؛  اما حقوق این ماه  با یک روز  تاخیر پرداخت شد».

وی از همه همکاران خود درخواست کرد در این شرایط حساس هوشیاری خود را حفظ نموده تا بهانه ای برای سوء استفاده معاندین و بیگانگان فراهم نگردد.

 

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها