انتقال چهار تُن گوشت تنظیم بازار به کیش



مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: چهار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد برای توزیع با نرخ مصوب به این جزیره منتقل شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علی امیدی با بیان اینکه طبق هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان محدودیتی در میزان توزیع گوشت سفید و قرمز یارانه ای در این جزیره وجود ندارد اظهار کرد: هم اکنون عامل توزیع ۲ تن گوشت قرمز و ۲ تن مرغ منجمد را به جزیره منتقل کرده است.

وی اضافه کرد: این محصولات هم اکنون با هدف کنترل بازار و نظارت بر قیمت محصولات پروتئینی؛ گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ تنظیم بازار در فروشگاه فامیلی کیش واقع در برج صدف توزیع و در صورت اتمام سهمیه جدید جذب می شود.

امیدی گفت: گوشت قرمز منجمد به صورت قطعه بندی شده به نرخ ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان و مرغ منجمد نیز به نرخ مصوب ۵۷ هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش هم اکنون در نظارت بر بازار را در طرح تشدید انجام می دهند افزود: طی یک ماه گذشته با بازدید از ۳۷۰ واحد صنفی فعال در مراکز تجاری و خدماتی جزیره کیش به ۶۱ واحد دارای تخلف صنفی شامل درج نکردن قیمت کالا و تداخل صنفی اخطار کتبی صادر کردند.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: ۱۳ واحد صنفی بدون مجوز فعالیت اقتصادی نیز به پلیس نظارت بر اماکن عمومی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها