قاتلان دو جوان در بندرعباس دستگیر شدند



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس و همکاری ماموران انتظامی شهرستان خمیر عاملان قتل دو جوان در شهرستان بندرعباس کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (دوم اسفندماه) گفت: در پی وقوع یک فقره دو جوان ۲۰ و ۳۳ ساله در شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جعفری افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در محل وقوع حادثه مشخص شد، دو نفر با خودرو پژو پارس مشکی فاقد پلاک با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی و قتل دو نفر کرده و سپس از محل متواری شده اند. این مقام انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل لحظه‌ای سایر مبادی خروجی استان ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر حین بررسی دقیق خودروهای عبوری محور خمیر به لارستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

جعفری اضافه کرد: در بررسی اولیه راننده و سرنشین که هیچ گونه مدارکی همراه نداشته هویت خود را جعلی اعلام کرده و متهمان قصد تمرد و متواری شدن داشتند که با هوشیاری مامورین دستگیر و در بررسی دقیق‌تر مشخص شد، متهمان در بندرعباس مرتکب قتل شده و متواری هستند که در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه که در زیر صندلی خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: قاتلان متواری دستگیر شده به بندرعباس انتقال و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها