تصویب ۶۹ کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی سیریک



با حضور معاون سازمان راهداری کشور در سیریک، آسفالت ۶۹ کیلومتر از راه‌های روستایی سیریک مصوب شد.

    
به گزارش صبح ساحل، محمد رضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک گفت: پس از بازدید معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور از راه‌های روستایی سیریک و شرق هرمزگان مصوب شد؛ دوراهی پالور به کنارجو به طول ۱۲ کیلومتر، دوراهی پالور به کوهستک بطول یک و نیم کیلومتر، جاده دودر به بندکرمان بطول ۸ کیلومتر آسفالت و یک دهانه پل ۱۰ متری روستای بندکرمان ساخته شود.

محمدرضا پاکروان افزود: آسفالت راه دسترسی مردم سرزه و روستا‌های پشت کوه به مرکز شهرستان بطول ۱۷ کیلومتر، راه دسترسی مردم روستا‌های کردر، کلنگی، میشی، نوشهر میشی، سیریک قدیم و شمع جو به مرکز شهرستان به طول ۲۲ کیلومتر و راه دسترسی مردم روستا‌های مستو، مغ کنار و گز بطول ۸ کیلومتر جمعاً بطول ۶۹ کیلومتر با مشارکت ۶۰ درصدی سازمان راهداری کشور و مشارکت ۴۰ درصدی دهیاری‌ها نیز مصوب شد.

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور در جمع مردم روستای بندکرمان گفت: راه‌ها جزئی از بیت المال هستند که باید از آن‌ها مواظبت و حراست کرد که این موضوع هم وظیفه راهداری و هم وظیفه دیگر سازمان‌ها و همه مردم است.

خداداد مقبلی افزود: بیش از ۱۶ هزار نفر سالانه در کشور به علت تصادف جان خود را از دست می‌دهند که لازم است مردم با هوشیاری و احتیاط رانندگی کنند.

وی افزود: برگزاری شورای ترافیکی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها فرصت بسیار خوبی برای اقدامات فرهنگی است تا تصادفات و تلفات جاده‌ای به کمترین حد برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها