لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان 

رگبار خراجی رودان صدرنشین را شکست داد



هفته هفتم  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با برتری تیم های ابومسلم میناب و رگبار خراجی رودان به پایان رسید. 
 
به گزارش صبح ساحل،  در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان سه دیدار در شهرهای حاجی آباد، رودان و میناب برگزار شد و تیم های رگبار خراجی رودان، ابومسلم میناب حریفان خود را شکست دادند و بازی یاران یونس حاجی آباد و برزگر دمشهر با تساوی به پایان رسید.
در بازی های هفته هفتم تیم ابومسلم میناب در یک بازی پر گل هفت بر یک آرمان کیان ساحل را شکست داد. 
برای تیم ابومسلم میناب ، مجید رسولخواه و اسماعیل ذاکری هر کدام دو گل ، وحید ذاکری ، محمدامین نجفی و سجاد رنجبری یک گل به ثمر رساندند. تک گل تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس را مجید صالحی زد.
یاران یونس حاجی آباد در خانه مقابل برزگر دمشهر میناب با نتیجه یک یک متوقف شد. افشین محمدی برای یاران یونس حاجی آباد و علی اصغر عباسی برای برزگر دمشهر میناب گلزنی کردند. رگبار خراجی سه بر دو تیم صدرنشین ستاره فرامرزان هنگویه بستک را شکست دهد. مجید فولادی دو گل و محمدحسین خراجی زاده برای رگبار خراجی رودان و برای ستاره فرامرزان هم امید ایوار دو گل زد. 
در پایان هفته هفتم  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان ، ابومسلم میناب با ۱۸  امتیاز صدرنشین شد.
ستاره فرامرزان هنگویه بستک با ۱۵ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.  برزگر دمشهر و یاران یونس حاجی آباد با ۱۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل  مکان های  سوم و چهارم را در اختیار دارند.‌ رگبار خراجی رودان با شش امتیاز پنجم و تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز در مکان ششم ایستاده است.
در شش هفته گذشته و در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال هرمزگان تیم  رگبار خراجی رودان در ورزشگاه بیکاه میزبان برزگر دمشهر میناب بودکه این دیدار با برتری دو بر صفر به سود تیم  برزگر دمشهر به پایان رسید.  تیم  یاران یونس در خانه جشنواره گل به راه انداخت و چهار بر صفر تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس را در  ورزشگاه انقلاب حاجی آباد شکست داد. تیم  ابومسلم میناب در ورزشگاه شهید امینی میزبان ستاره فرامرزان بستک بود که این بازی با برتری سه  بر یک  ابومسلم به پایان رسید.
در هفته دوم تیم آرمان کیان ساحل میزبان تیم ابومسلم میناب بود که با شش گل بازی را واگذار کرد.  برزگر دمشهر در خانه از تیم یاران یونس حاجی آباد میزبانی کرد که این دیدار در پایان نود دقیقه بدون گل به پایان رسید و  بازی تیم های ستاره فرامرزان و رگبار خراجی رودان چهار بر سه به سود ستاره فرامرزان هنگویه بستک به پایان رسید.
در دیدارهای هفته سوم ، رگبار خراجی رودان در ورزشگاه بیکاه میزبان تیم یاران یونس حاجی آباد بود که با دو گل شکست خورد. 
آرمان کیان ساحل بندرعباس در ورزشگاه تختی  با تیم ستاره فرامرزان هنگویه بستک دیدار کرد و مثل بازی قبل شش گل دریافت کرد. تیم  ابومسلم در دربی میناب دو بر یک برزگر دمشهر را شکست داد. 
در دیدارهای  هفته چهارم  ، رگبار خراجی رودان  در ورزشگاه بیکاه میزبان تیم آرمان کیان ساحل بود و ۷ بر یک این تیم را شکست داد.  یاران یونس حاجی آباد در خانه به دیدار  ابومسلم صدرنشین رفت  و سه بر صفر شکست خورد. برزگر دمشهر میناب در زمین گوربند از تیم ستارگان فرامرزان میزبانی کرد که تیم فرامرزان با یک گل میزبان خود را شکست داد. در دیدارهای  هفته پنجم ستاره فرامرزان با چهار گل ، تیم یاران یونس حاجی آباد را شکست داد.‌ آرمان کیان ساحل بندرعباس در خانه چهار بر یک بازی را به برزگر دمشهر میناب واگذار کرد. ابومسلم میناب دو بر یک تیم رگبار خراجی رودان را از پیش رو برداشت.  در هفته ششم  ستاره فرامرزان با دو گل ابومسلم میناب را شکست داد. آرمان کیان ساحل بندرعباس با یک گل مغلوب یاران یونس حاجی آباد شد. برزگر دمشهر با سه گل تیم رگبار خراجی را از پیش رو برداشت. 
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با حضور شش تیم رگبار خراجی رودان، برزگر دمشهر  میناب،  ابومسلم میناب ،  ستاره فرامرزان  بستک،  یاران یونس حاجی آباد و آرمان کیان ساحل بندرعباس در یک گروه به صورت دوره ای در حال برگزاری است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها