در روز گذشته:

۱۸ مصدوم در حادثه ترافیکی در محور میناب - بندرعباس و بندرلنگه -پارسیان



رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان از امدادرسانی به مصدومین دو حادثه ترافیکی رخ داده در محور میناب - بندرعباس و بندرلنگه -پارسیان خبر داد.

        

به گزارش صبح ساحل، دکتر محمود حسین پور صبح امروز (۶ اسفندماه) در این باره گفت: در ساعت ۱۶:۰۴ روز گذشته یک مورد حادثه واژگونی خودرو پژو پارس در محور بندرعباس - میناب، قبل از پل جلابی به مرکز دیسپچینگ اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.

وی بیان کرد: بالافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر جهت امدادرسانی به مصدومین به محل اعزام شد. 

حسین پور بیان کرد: این حادثه منجر به فوت یک دختر بچه سه ماهه و مصدومیت ۶ نفر دیگر شد که یک دختر ۷ ساله و یک پسر سه ساله نیز در بین آنها بود.

وی خاطرنشان کرد: حادثه دوم واژگونی یک دستگاه مینی بوس بود که در ساعت ۱۸:۰۰ در محور بندرلنگه به سمت پارسیان رخ داد و منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد. خوشبختانه حال مصدومین این حادثه وخیم نبوده و تمامی مصدومین به واسطه سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، پایگاه کنک، بندرلنگه و مغویه به بیمارستان شهدای بندرلنگه منتقل شدند.

حسین پور عنوان کرد: هماهنگی لازم جهت حضور پزشکان متخصص، توسط مرکز پایش مراقبت های بالینی انجام شده و تمام مصدومین تحت نظر هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها