ثبت نام 51هزار نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خرید خودروهای وارداتی



مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: تا شب گذشته حدود 51هزار نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خرید خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت نام تا فردا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

     

به گزارش صبح ساحل، مهدی ضیغمی در نشست خبری با تشریح آخرین وضعیت ثبت‌نام و عرضه خودروهای وارداتی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: تا شب گذشته حدود 51هزار نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خرید خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند که البته این موضوع به معنای ثبت نام قطعی نیست.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت اظهار داشت باید برخی مستندات  بعد از اینکه فرایند ثبت نام اولیه انجام شد بررسی شود و بعد اسامی برندگان قطعی را اعلام می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ثبت نام تا فردا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت گفت فعلاً مبحثی در رابطه با تمدید زمان ثبت نام اعلام نشده است ضمن اینکه امکان ویرایش و انصراف در سایت فراهم خواهد شد تا کسانی که میخواهند انصراف دهند قبل از انجام قرعه‌کشی انصراف خود را اعلام کنند.

براساس این گزارش ثبت‌نام خودروهای وارداتی از روز شنبه 6 اسفند 1401 از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس Saleauto.ir  آغاز شده است، براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت متقاضیان خرید خودروهای واردتی باید مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کنند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها