مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی تمدید شد



سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمدید مهلت ثبت‌نام برای خودروهای وارداتی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «امید قالیباف»، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت‌نام خودروی وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه سیزدهم اسفندماه تمدید شد. وی افزود: گزینه ویرایش سامانه saleauto.ir نیز فعال شده است و متقاضیان می‌توانند در صورت لزوم اطلاعات وارد شده را ویرایش کنند.

گفتنی است؛ ثبت‌نام برای اولین خودروهای خارجی وارد شده به کشور پس از پنج سال، از روز شنبه هفته‌ای که گذشت از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودروها آغاز شد.

شرط ثبت‌نام در این طرح علاوه بر شروط ثبت‌نام خودروهای داخلی همچون داشتن گواهی‌نامه، عدم پلاک انتظامی فعال و نخریدن خودروهای داخلی از کارخانه طی ۴٨ ماه گذشته، واریز و مسدود کردن مبلغ ۵٠٠ میلیون تومان در حساب وکالتی فرد متقاضی نزد ٢٢ بانک و چهار مؤسسه اعتباری معرفی شده توسط وزارت صمت بوده است.

در ابتدا مهلت ثبت‌نام تا ساعت ١٨ امروز _پنجشنبه یازدهم اسفندماه_ در نظر گرفته شده بود. طبق تاکید مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، این ۵٠٠ میلیون تومان متوسط روبه‌پایین وجه خودروهاست که به این پول، باید سود کوتاه‌مدت توسط بانک‌ها تخصیص داده شود؛ چنان‌چه بانکی در این زمینه همکاری نکند، مشتری می‌تواند وجه خود را به بانک‌های دیگر منتقل کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها