۸۶ فروند شناور در هرمزگان برای جابجایی مسافران نوروزی اختصاص یافت



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۸۶ فروند شناور در هرمزگان برای جابجایی مسافران ایام نوروزی در نظر گرفته شده است.

   
   
به گزارش صبح ساحل، حسین عباس نژاد در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان هرمزگان افزود: از این تعداد ۳۷ شناور مسافری نیز از مرکز استان (بندرعباس به قشم، هرمز، ابوموسی و بالعکس) در قالب سه هزار و ۹۹۳ صندلی آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: اجرای طرح سفر‌های دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

عباس نژاد افزود: طرح سفر‌های دریایی ویژه نوروز به منظور ارائه مطلوب خدمات و تأمین ایمنی سفر‌های دریایی از سال ۱۳۸۶ تاکنون به صورت سالانه تهیه و به اجرا گذاشته شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این مدت هزار و۸۰۰ نفر شامل خدمه شناورها، بازرسان، برج‌های کنترل، مسئولان بنادر، کارکنان پشتیبانی و عملیاتی و شرکت‌های همکار آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۲ مسیر تردد مجاز برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است، افزود: از نیرو‌های دریابانی درخواست می‌شود با شناور‌های غیرمجاز برخورد کنند.

عباس‌نژاد با اشاره به اجرای ۴۱ هزار و ۸۵۲ نفرساعت دوره آموزشی ویژه طرح نوروز امسال، گفت: این دوره‌ها شامل دوره آموزش مهمانداران، به روزرسانی خدمه شناور‌های مسافری و بازآموزی ایمنی تیم‌های همیار ناجی در راستای ارتقاء ایمنی مسیر‌های دریایی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها