مهرداد بذرپاش در بدو ورود به هرمزگان:

فرودگاه های بندرلنگه و بندرعباس تجهیز می شوند


نویسنده: سامیه طهورنیان

وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به هرمزگان از بهره‌برداری از حدود ۸۰۰ واحد مسکونی و تجهیز ناوگان‌های فرودگاهی بندرعباس خبر داد و گفت: در این سفر چندین پروژه حوزه بندرها و راه‌های مواصلاتی افتتاح خواهد شد‌.

    

به گزارش صبح ساحل، مهرداد بذرپاش که صبح امروز، از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد هرمزگان شد، در بدو ورود به خبرنگاران گفت: امروز توفیقی شده که خدمت مردم هرمزگان باشیم. وی افزود: از اهداف مهم این سفر بهره‌برداری از چند طرح مهم در حوزه بندری، راههای مواصلاتی و نهضت ملی مسکن و حوزه فرودگاهها است.

وی افزود: بندرگاه بندر خمیر تکمیل‌شده و امروز افتتاح میشود، چند بخش طرح توسعه بندر شهید رجایی نیز آماده‌شده و علاوه بر بازدید از این بندر مهم، شاهد افتتاح این بخشها نیز خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: چند سیستم کمک ناوبری در فرودگاههای بندرلنگه و بندرعباس به ناوگان اضافه میشود که به امنیت پروازها کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن در هرمزگان باهمت استاندار هرمزگان کارهای خوبی صورت گرفته که حدود ۸۰۰ واحد امروز به بهرهبرداری میرسد، چند طرح توسعه در حوزه مسکن داریم، الحاق زمین به محدوده خواهیم داشت و مشکلات حوزه مسکن استان با تشکیل شورای مسکن بررسی و برای آن تصمیمگیری میشود.

بذرپاش گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری خواهیم داشت، هرمزگان راههای اصلی و فرعی زیادی دارد که مقررشده اعتباری برای راههای روستایی، اصلاح و روکش معابر، رفع نقاط خطر و روشنایی راهها در نظر گرفته شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها