آئین تجلیل از بازنشستگان و همکاران نمونه سال 1401 شرکت بتاء در بندر شهید رجایی برگزار شد؛

سرمایه‌گذاری گسترده شرکت بتاء برای تبدیل بندر شهید رجایی به بندر نیمه هوشمند منطقه



همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج)، مراسمی با مضمون تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده بازنشستگان و همکاران نمونه بخش های مختلف شرکت بتاء، در سالن آمفی تئاتر پایانه کانتینری بندرعباس آریا برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، این مراسم تجلیل در فضایی شاد و آکنده از صمیمیت بین مدیران و کارکنان برگزار شد و با حضور "فواد جلیلیان" مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، همکاران بازنشسته واحدهای عملیات، فنی و حفاظت این شرکت در مجتمع بندری شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر و تشکر از بازنشستگان و یاران دیرین مجموعه عنوان و بیان کرد: همه ما سالیان سال برادرانه در کنار یکدیگر کار کرده و خاطره ساخته ایم.

فواد جلیلیان با تاکید بر اینکه بازنشستگی آغاز دوره ی جدیدی از زندگی همکاران بازنشسته است، برای این همکاران در ادامه مراحل زندگی آرزوی موفقیت نمود.

وی با اشاره به اینکه همکاران بازنشسته همواره در قلب ما خواهند بود و پس از این می بایست رفاقت ها و دیدار ها افزایش یابد، اضافه کرد: در کنار تمامی این همکاران روزگاری در کنار هم با شور و اشتیاق و در سختی فراوان برای آبادانی این بندر تلاش کردیم تا به این نقطه مطلوب دست یابیم.

مدیرعامل شرکت بتاء در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران درگذشته که در کنار سایرین همدل و هم نفس در بندر شهید رجایی خدمت کردند، خاطرنشان کرد: برنامه داریم که به همت نیروهای جوان، همدل و با انگیزه شرکت و تجربیاتی که کسب کرده ایم، این راه را ادامه دهیم.

جلیلیان همچنین از حجم عظیم سرمایه گذاری و اشتغالزایی شرکت بتاء برای تبدیل بندر شهید رجایی به بندر نیمه هوشمند خبر داد و افزود: سرمایه گذاری گسترده در مباحث خرید تجهیزات، نوسازی و بهسازی روساخت و زیرساخت ها و رونمایی از اولین سامانه TOS بومي بنادر ايران از اقدامات سال 1402 خانواده معظم بتاست تا شاهد تحول بزرگي در حوزه ترمينال داري و پورت اپراتوري باشيم.

همچنین در ابتدای مراسم "محمود صابری" معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ضمن ابراز خرسندی از تلاش های انجام شده توسط همکاران بازنشسته شرکت بتاء در بندر شهید رجایی گفت: این همکاران به خوبی وظایف محوله را در مدت کاریشان به سر انجام رساندند و در موفقیت کنونی شرکت بتاء نقش داشتند.

وی از مدیریت شرکت بتاء بواسطه توجه به منابع انسانی در راستای افزایش کیفیت خدمات کاری در این مجموعه قدردانی نمود و افزود: قدر شناسی از موضوعات اساسی دین اسلام است که همواره باید در روابط کاری و انسانی مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این مراسم اویس قاسمی، به نمایندگی از همکاران بازنشسته، به بیان خاطرات تلخ و شیرین روزهای کاری در بندر شهید رجایی و وظایف خطیر پرسنل در این بندر پرداخت.

پخش کلیپی از آخرین روز کاری همکاران بازنشسته و کلیپ دیگری با مضمون سرمایه گذاری تجهیزاتی مجموعه، اجرای آقای "محمود راهبر" خواننده مطرح هرمزگانی، دکلمه خوانی خانم" آوید عموزاده" فرزند همکار واحد عملیات به همراه اجرای "خالو کریم" کمدین برجسته استان از جمله برنامه هایی بود که در ادامه مراسم به انجام رسید.

لازم به ذکر است در بخش پایانی این مراسم، با اهدای لوح های سپاس و کارت هدیه از بازنشستگان معزز، کارکنان نمونه سال، جانبازان، برگزیدگان مسابقه "زیباسازی محیط کار" و پویش محیط زیستی "پنجشنبه های سبز شرکت بتاء" تقدیر بعمل آمد.

 

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها