تشریح جزئیات تصادف شدید مدافع تیم ملی/ خطر از بیخ گوش فلاح گذشت



کاپیتان تیم فوتبال پیکان به دلیل تصادف شدید در بیمارستان بستری شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، متاسفانه در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ سامان فلاح کاپیتان ملی‌پوش پیکان دچار سانحه شد.

این بازیکن که جزو ستاره‌های دعوت‌شده به کمپ نوروزی تیم ملی بود، بعد از مصاف با آلومینیوم چند روزی از کادرفنی مرخصی گرفت تا راهی شمال کشور شود و پیش از نوروز کنار خانواده باشد اما شب گذشته و در مسیر بازگشت، به علت تصادف شدید رانندگی به بیمارستان انتقال یافت.

بعد از حادثه پیش آمده، باشگاه پیکان بلافاصله اقدامات لازم برای انتقال این مدافع ملی‌پوش از بیمارستان شهرستان دماوند به تهران را انجام داد. اگرچه بر اثر حادثه پیش آمده بخش‌هایی از سر و صورت این بازیکن بخیه خورده و بدن او دچار کوفتگی شدید و زخم است اما بعد از عکس‌برداری مشخص شد که او شکستگی ندارد.

طبق اعلام پزشکان حال عمومی کاپیتان فلاح خوب ارزیابی شده اما برای چند روز باید تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرد.

محمدحسین پورغریب، مسوول کمیته پزشکی باشگاه پیکان درباره حادثه پیش آمده برای سامان فلاح مدافع ملی‌پوش خودروسازان، اظهار داشت: از شب گذشته که متوجه حادثه غیرمنتظره برای سامان فلاح شدیم، بلافاصله با اورژانس تهران بزرگ و بیمارستان شهر دماوند هماهنگی‌های لازم را برای انتقال او از بیمارستان شهرستان دماوند به تهران انجام دادیم. این انتقال صورت گرفت و سریعا بررسی‌های پزشکی شروع شد.

او ادامه داد: در بررسی‌هایی که از سر، ستون فقرات، لگن و سایر اندام های بدن او انجام شد، فهمیدیم خدا را شکر آسیب جدی به سر نداشته و آسیب به ستون فقرات هم بیشتر در بافت نرم بوده و فقط یک نقطه از بافت استخوانی مشکوک است که امروز با انجام MRI از این قسمت هم مطمئن می‌شویم.

وی افزود: حال عمومی سامان خوب است. علائم حیاتی او پایدار شده و خطر رفع شده است. انشاالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن سلامتی‌اش را به دست می‌آورد و تمرینات ورزشی خود را از سر می‌گیرد.

  
تصادف شدید مدافع تیم ملی/ فلاح بستری شد+ عکس
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها