برگزاری رقابت‌های دوستانه استند آپ پدل برد باشگاه‌های استان هرمزگان در بندرعباس


نویسنده: صبح ساحل

مسابقات دوستانه استند آپ پدل برد باشگاه‌های هرمزگان، جنب اسکله شیلات بندرعباس برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، «هدی سایبانی»، مربی باشگاه تیو با اعلام این خبر افزود: این مسابقه در 2رده زیر18سال و رده بزرگسالان ( آزاد ) برگزار شد و ورزشکاران در سه آیتم 3کیلومتر، 200متر سرعت ایستاده و 200متر پدلینگ (خوابیده) به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: مسابقات در بخش آقایان و بانوان برگزار شد و هر ورزشکار می‌توانست در یک آیتم شرکت کند.
سایبانی در تشریح عملکرد ورزشکاران باشگاه تیو در این مسابقه گفت: در بخش پدلینگ خوابیده رده بزرگسالان، «محمدرضا شبیری»، مقام اول و «حامد محمد مرادی » مقام دوم در بخش پدلینگ خوابیده زیر 18 «نبی عباسی» مقام سوم، همچنین در 200متر سرعت «آریا نصری» یکی‌ از مقام آورترین ورزشکاران این رشته مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: ورزشکاران از باشگاه‌های تیو، دلفین‌های خلیج فارس و باشگاه خلیج فارس در این مسابقه به رقابت پرداختند.
مربی باشگاه تیو اظهار کرد: در فصل بهار سال آینده مسابقات کشوری را پیش رو داریم و امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند در این رقابت‌ها نیزمقام کسب کنند.
سایبانی گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی مربیان فعال استان، سالانه حداقل 6بار چنین مسابقه‌های دوستانه‌ای را برای بالا بردن سطح آمادگی ورزشکاران برگزار خواهیم کرد.
گفتنی است که محمدرضا شبیری عضو تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان بوده و به المپیک نیز اعزام شده است. همچنین حامد محمدمرادی از دروازه‌بانان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان است. آریا نصری یکی ورزشکاران با سابقه و با پتانسیل بالا در رشته استند آپ پدل برد است که در چندین مسابقه پی در پی موفق به کسب مقام اول تا سوم شده است و به اردوی تیم ملی زیر ۱۸ سال دعوت شده است.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها