از سوی هیات فوتبال بندرعباس برگزار شد

دوره مربیگری درجه D فوتبال



دوره مربیگری درجه D فوتبال دربندرعباس برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، دوره مربیگری درجه D فوتبال براساس برنامه‌ریزی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و همکاری هیات فوتبال استان برگزار شد.
این دوره آموزشی با شرکت ۲۴ نفر به مدرسی حمیدرضا سایبانی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال در سالن آموزشی مجموعه ورزشی شهدای کارگران و زمین چمن ورزشگاه تختی بندرعباس  برگزار شد.
این دوره به مدت هفت روز در قالب دو بخش تئوری و عملی برگزار شد و در پایان با برگزاری آزمون به مربیان شرکت کننده، گواهینامه شرکت در دوره اعطا شد.
در مراسم اختتامیه این دوره که در سالن آموزشی شهدای کارگران برگزار شد عباس امینی زاده نایب ریئس هیات فوتبال هرمزگان ضمن قدردانی از هیات فوتبال شهرستان بندرعباس از توجه به بخش آموزشی اظهار داشت: اگر بخواهیم کیفیت فوتبال را بالا ببریم و پیشرفتی دراین رشته درآینده داشته باشیم بایستی به منابع انسانی که همان مربیان هستند توجه خاصی شود.
وی بیان داشت: در فوتبال امروز دو بحث جداگانه مطرح است که در بحث نخست اوقات فراغت است که فوتبال درآن دنبال می شود ودربحث دوم تقویت وهویت اجتماعی است وکسانی در این دوره فعالیت دارندبا آگاهی و دانش از مدرسه فوتبال گرفته تا تیم های دیگر کمک کنند تا با بازیکن سازی وارتقا مربیان  وحمایت از مربیان زحمتکش بتوانیم مربیان شاخص بسازیم و نیاز تیم های لیگ استانی را از مربیان باتجربه بی نیاز سازیم‌.
وی در پایان با مطرح کردن بحث اخلاق در ورزش ابراز امیدواری کردند که با توجه بیش از پیش به این موضوع جایگاه اخلاق و منش پهلوانانه در جامعه ورزش استان که از اهمیت بالایی برخوردار است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها