لیگ برتر فوتبال جاسک

ذوالفقار بسیج در دقایق پایانی جام قهرمانی را از امید شهرداری گرفت



ذوالفقار بسیج‌ در دقایق پايانی جام قهرمانی را از چنگ امید شهرداری درآورد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 


به گزارش صبح ساحل، فینال مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال شهرستان جاسک بین دو تیم امید یکبنی شهرداری و ذوالفقار بسیج برگزار شد که در پایان ذوالفقار بسیج  موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴  قهرمان این دوره از مسابقات شود.
دو گل زود هنگام از سوی مهدی باتونه و عبدالغفور کناری زاده شادی را به اردوی امید یکبنی شهرداری به ارمغان آورد و از سوی دیگر فرصت تفکر و سازماندهی را از ذوالفقار گرفت.
بعد از به ثمر رسیدن این دو گل ذوالفقار به خودش  آمد و یکی از گل های خورده را توسط محمد رحیمی از روی نقطه پنالتی جبران کرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم ابتدا نفوذ جواد جغینی پور با یک ضربه زیبا گل سوم شهرداری را  رقم زد .
یاران  ذوالفقار دست بردار نبود و با شلیک تماشایی،  رحیمی به گل دوم دست یافت.  نفوذ علیرضا رامشگر و دریبل های پی در پی این بازیکن و شوت سرکش دروازه حریف را نشانه گرفت تا چهارمین گل امید شهرداری به ارمغان بیاورد تا نتیجه بازی ۴ بر ۲ شود و آبی پوشان یکبنی خود را بیش از سوت پایان بازی قهرمان بداند.
اما  این پایان کار نبود و پانزده دقیقه پایان بازی ناگهان ورق برگشت و ذوالفقار هجومی تر به بازی ادامه داد
و  دو گل خورده را  با دو گل امیر امیریان و محمد حکیمی نژاد جبران کرد و پنج بر چهار ده نفره کامبک زد و با افتخار روی سکوی قهرمانی ایستاد تا رویای قهرمانی امید یکبنی شهرداری در دقایق پایانی رنگ ببازد.
بازی دو تیم با قضاوت ایوب فرامرزی به کمک های حسن بازرگان‌، جلال علائی مطلق و داور چهارمی احمد سعادتی و با نظارت منصور رنجبری برگزار شد.
عبدالغفور کناری زاده از تیم نایب قهرمان با به ثمر رساندن ۵ گل آقای گل شد و امیر امیریان از تیم قهرمان به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.
در مراسم پایانی که با حضور سعید عباسیان شهردار جاسک‌، خالد سلیمانی عضو شورا شهر‌، عبدالمجید مرادی رئيس اداره ورزش و جوانان‌، علی عنبری رئيس هیات فوتبال جاسک‌، حمید نظام پور از پیمانکاران و خیران شهرستان و صالح صالح پور عضو کمیته انضباطی هیات فوتبال برگزار شد به تیم ها برتر مدال و جام قهرمانی اهدا شد‌.

 

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها