مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

۷۶۰ نفر در دور نخست سفرهای نوروزی از بندر شهید باهنر به شارجه رفت‌وآمد کردند



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: ۷۶۰ مسافر و گردشگر از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز امسال در مسیر بین‌المللی بندر شهید باهنر به شارجه امارات رفت و آمد داشته‌اند که ۱۳۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.  

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا محمدحسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: سفر دریایی از بندر شهید باهنر بندرعباس به بندر شارجه در ایام معمولی ۲ سفر در هفته انجام که در ایام عید نوروز متناسب با تعداد مسافران سه سفر در هفته انجام می‌شود.

وی در ادامه در تشریح آخرین وضعیت سفرهای دریایی در بنادر شرق بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز امسال، ۲۵۱ هزار و ۴۲۹ نفر مسافر و گردشگر از بنادر شرق جابه‌جا شده‌اند که بیش‌ترین آمار در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزیره قشم و هرمز به میزان ۱۴۸هزار و ۶۶۱ نفر به ثبت رسیده است.

مدیر بندر شهید باهنر افزود: بندر هرمز نیز با ترابری ۹۲ هزار و ۷۱۸ نفر در مسیر بندر شهید ذاکری و بندر شهید حقانی، در جایگاه دوم قرار دارد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش به ثبت رسیده است.

محمدحسینی گفت: از ابتدای اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ تا کنون ۹ هزار و ۲۹۰ گردشگر نیز از تالاب تیاب میناب، خورآذینی سیریک و خور خالصی در شهرستان جاسک بازدید کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال هموطنان و ارائه خدمات سریع‌تر، واحدهای امدادی و عملیاتی شامل اورژانس به همراه پزشک، آتش نشانی، شناورهای ناجی، هلال احمر در بنادر شرق استان حضور مستمر و فعال دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها