احتمال لغو میزبانی اندونزی از جام جهانی زیر ۲۰ سال



 گفته می‌شود فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) جام جهانی زیر 20 سال را که قرار بود امسال در کشور اندونزی برگزار شود را لغو کرده و پرو را به عنوان میزبان جدید منصوب کرده است. این ادعا توسط یکی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال اندونزی به نام یسایاس اوکتاویانوس مطرح شده است. او توضیح داد که دولت اندونزی در واقع نامه لغو این رقابت‌ها را از فیفا دریافت کرده است، اما حاضر نیست این خبر را به مردم این کشور منتقل کند. اعتقاد بر این است که دولت اندونزی در تلاش است تا با فیفا لابی کند تا جام جهانی زیر 20 سال همچنان در این کشور برگزار شود.

     

به گزارش صبح ساحل، یسایاس اوکتاویانوس در این باره به پادکست «گود رادیو جاکارتا» گفت: در واقع دولت اندونزی نامه لغو مسابقات جام جهانی زیر 20 سال را از فیفا دریافت کرده است. با این حال، آنها هنوز نمی‌خواهند این موضوع را به اطلاع مردم اندونزی برسانند. شاید دولت در حال لابی‌گری در سطوح بالا است، بنابراین برای رسیدن به نتیجه نهایی به زمان بیشتری نیاز دارند. باید دید آیا آنها تصمیم فیفا را می‌پذیرند و از میزبانی این رقابت‌ها منصرف می‌شوند یا همچنان اصرار دارند که اندونزی میزبان مسابقات باشد.

اوکتاویانوس همچنین توضیح داد که دولت اندونزی نیز اطلاعاتی در مورد انتخاب پرو به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی زیر 20 سال دریافت کرده است. پرو خود میزبان مسابقات جام جهانی زیر 17 سال است که قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود و ممکن است میزبانی این دو رویداد دستخوش تغییر شود به طوری که پرو از جام جهانی زیر 20 سال و اندونزی از جام جهانی زیر 17 سال میزبانی کنند.پرداخت 370 میلیون دلاری فیفا به باشگاه‌های دارای بازیکن در جام جهانی 2026

فدراسیون فوتبال اندونزی به طور رسمی اعلام کرده که قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی زیر 20 سال که قرار بود روز جمعه در شهر بالی برگزار شود، لغو شده است. بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، دو تیم اندونزی و عراق خواسته بودند که در قرعه‌کشی با اسرائیل همگروه نشوند. همچنین گفته می‌شود که دولت اندونزی تمایلی به حضور اسرائیل در این رقابت‌ها ندارد و به همین دلیل است که فیفا تصمیم گرفته میزبانی را از اندونزی بگیرد.

اوکتاویانوس مدعی شده که جابجایی میزبانی اندونزی و پرو از مسابقات جام جهانی زیر 20 سال و زیر 17 سال سناریویی است که ممکن است رخ دهد چون اسرائیل ممکن است در جام جهانی زیر 17 سال حضور نداشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها