آب قشم، تا شنبه به نقطه ثبات می رسد/ مصرف بهینه و حذف استفاده های غیرضرور در اولویت قرار گیرد


نویسنده: نصیر عالی خانی

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با کاهش ورودی گردشگران به قشم و افزایش خروج مسافران نوروزی پیش بینی می کنیم تا روز شنبه بتوانیم به نقطه ثبات تولید برسیم.
    
به گزارش صبح ساحل، شهرام داوری بیان داشت: پارسال ۸۰۰ هزار نفر در ۱۲ روز وارد قشم شدند و این در حالیست که این تعداد امسال در عرض ۷ روز وارد قشم شدند.
وی افزایش ماندگاری به میزان ۳ روز برای مسافران را یکی از معضلات تامین آب در سال جاری برشمرد و افزود: امسال در برخی شب ها برای ۳۰۰ هزار نفر آب تولید کردیم.
داوری ضمن پوزش از همشهریان بخاطر کمبود آب و بروز برخی مشکلات برای قشموندان تصریح کرد: عمده مشکلات برای افرادی است که یا منازل خود را کرایه شبانه داده اند و یا فاقد تانکر و پمپ آب هستند.
وی ابراز داشت: افزایش گردشگران در تعطیلات بهمن ماه از یک سو بخش عمده ای از ذخیره سازی های انجام شده را مصرف کرد و اقامت گسترده مردم در خانه های ویلایی به صورت تجمیعی و ورود به ماه مبارک رمضان نیز بر مصرف آب افزود.
مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ظرفیت تولید آب در قشم برای ۸۰ هزار نفر جوابگوست و این در حالیست که هم اکنون ۱۱۰ هزار نفر جمعیت مازاد بر توان تولید وجود دارد.
وی از مردم در خواست کرد ضمن مصرف بهینه آب، از شستشوی خودرو جدا پرهیز فرمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها