توقیف محموله ۱۵۰ تنی پیاز قاچاق و غیرقابل مصرف وارداتی در هرمزگان



با تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان یک محموله ۱۵۰ تنی پیاز قاچاق و غیر قابل مصرف وارداتی شناسایی و کشف شد. 

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و در پی خبر واصله مبنی بر اینکه یک شرکت سرمایه گذاری خدمات روستایی قصد وارد کردن یک محموله سنگین پیاز را دارد، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

سردار جعفری گفت:ماموران جهت بررسی موضوع به اسکله شهید باهنر اعزام شدند و در بررسی‌های میدانی صورت گرفته مشخص شد که یک فروند لنج متعلق به شرکت مذکور در محل تخلیه اسکله پهلو گرفته و مقدار زیادی از محموله با ۹ دستگاه کامیون کشنده از گمرک شهید باهنر به مقصد استان تهران ارسال شده است.

سردار جعفری گفت: با استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که ۴ دستگاه از کامیون‌ها در حوزه شهرستان بندرعباس هستند که بلافاصله کامیون‌ها توقیف شدند.

او گفت:سازمان جهاد کشاورزی اعلام کرد که محموله پیاز به وزن ۱۵۰ تن فاقد مجوز و مصرف انسانی و فاسد است.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش این محموله را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک فروند لنج و ۴ دستگاه کامیون توقیف و ۳ متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها