کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

۲ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم قهرمانی آسیا/ محسن‌نژاد حذف شد



در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، ۲ نماینده ایران راهی فینال شدند، رضا عباسی و علیرضا مهمدی به رده‌بندی رفتند و مهدی محسن‌نژاد نیز از دور مسابقات حذف شد.

 

به گزارش صبح ساحل  و به نوشته ایسنا، در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، سجاد ایمن طلب در ۷۲و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار فینال شدند، رضا عباسی در ۶۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفتند و مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز با نمایشی دور از انتظار از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد دارنده ۲ مدال‌ نقره آسیا و امیدهای جهان، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
 

در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی نیز با برتری قاطع ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به فینال رسید.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آکیلبک تالنتبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز یی مینگ لی از چین را ۷ بر یک برد و فینالیست شد.

در جریان رقابت های ۵ وزن نخست نیز که روز گذشته یکشنبه برگزار شد، پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳، ناصر علیزاده در ۸۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، به مدال طلا رسیدند و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در فینال به میدان نرفت و به مدال نقره رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها