کشتی آزاد قهرمانی آسیا

«رحمان عموزاد» قهرمان آسیا شد



آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت و تنها طلایی ایران در پنج وزن نخست این مسابقات نام گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در آستانه قزاقستان، رحمان عموزاد، نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان، در دیدار فینال برابر تولگا اوچیر، دارنده مدال برنز جهان از مغولستان، به روی تشک رفت و در پایان مبارزه‌ای سخت با نتیجه سه بر یک به برتری رسید و صاحب مدال طلای آسیا شد.

عموزاد پیش از این در دور نخست استراحت کرده بود. سپس با نتیجه شش بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله دور نیمه‌نهایی شد و در این مرحله نیز برابر ریوما آنراکو از ژاپن دو بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

در ادامه این مسابقات تا دقایقی دیگر، مرتضی قیاسی در ۷۰، امیرحسین کاووسی در ۷۹ و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند.

همچنین علیرضا سرلک، دارنده مدال نقره جهان، دیگر نماینده ایران در پنج وزن نخست این رقابت‌ها بود که در وزن ۵۷ کیلوگرم در همان دور نخست مقابل حریف خود از ژاپن با نتیجه سنگین ۱۲ بر یک شکست خورد و حذف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها