فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس

شهرداری مرکزی با کامبک زیبا به نیمه نهایی رسید



پانزدهمین دوره فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس تیم های مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

 


به گزارش صبح ساحل، تیم های راه بافته به مرحله  نیمه نهایی مسابقات فوتسال پانزدهمین دوره المپیاد کارکنان شهرداری بندرعباس جام رمضان یادواره شهید آرمان علی وردی مشخص شدند.
به گزارش صبح ساحل، پس از به پایان رسیدن  مسابقات دور مقدماتی و معرفی هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی مسابقات این مرحله هم انجام شد و جهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
در اولین بازی مرحله حذفی تیم های شهرداری منطقه سه  و حمل و نقل با هم رقابت کردند که در پایان تیم شهرداری منطقه سه با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد.
در دومین بازی دو تیم سامان دهی مشاغل و آتش نشانی با هم بازی کردند که تیم سامان دهی مشاغل با یک گل آتش نشانی از مدعیان قهرمانی را شکست داد.
در سومین بازی حذفی تیم شهرداری بندرعباس در یک کامبک خوب چهار بر دو شهرداری منطقه دو را از از پیش رو برداشت. در این بازی تیم شهرداری منطقه دو با دو گل از شهرداری مرکزی پیش بود اما در پایان تیم زرد پوش شهرداری مرکزی چهار بر دو به برتری رسید تا سومین تیم صعود کننده به به مرحله نیمه نهایی باشد.
در آخرین بازی مرحله حذفی تیم های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری بندرعباس به دیدار شهرداری منطقه یک رفت که تیم شهرداری منطقه یک با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برد تا چهره چهارمین تیم مرحله نیمه نهایی هم مشخص شود‌.
در مرحله نیمه نهایی فردا سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه و در ساعت ۱۹:۱۵ تیم شهرداری مرکزی با شهرداری منطقه یک و ساعت ۲۰:۱۵ شهرداری منطقه سه به مصاف تیم  ساماندهی مشاغل خواهد رفت. پس از برگزاری مسابقات
این مرحله چهره  تیم های فینالیست و رده بندی معلوم خواهد شد.
پانزدهمین دوره فوتسال  کارکنان شهرداری بندرعباس جام رمضان یادواره شهید آرمان علی وردی با حضور ۱۴ تیم در سه گروه در سالن شهدای دو راهی ایسینی در حال برگزاری است.  در این دوره از مسابقات ۱۴ تیم در سه گروه ، دو گروه پنج و یک گروه چهار تیمی با هم به رقابت می پردازند. در گروه اول تیم های شهرداری منطقه سه، شهرداری منطقه دو، سازمان فرهنگی ورزشی، سازمان عمران و اجرائیات، در گروه دوم تیم های شهرداری منطقه یک،   آتش نشانی،  حمل و نقل ، سازمان پسماند و ممیزی و در گروه سوم تیم های شهرداری مرکزی، سازمان مشاغل، تخلفات و مرکز اسناد با هم رقابت می کند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها