شناسایی و دستگیری ۴۹۸ نفر متهم در اجرای طرح رعد در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۴۹۸ نفر متهم در اجرای طرح رعد طی ۷۲ساعت گذشته خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۲۲ اردیبهشت ماه) بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان با بهره گیری از برآورد اطلاعاتی و عملیات تلفیقی، با عزم و اراده راسخ و بهره گیری از تجارب ارزنده اطلاعاتی، انتظامی و بکارگیری امکانات موجود ضمن هماهنگی قضائی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان طرح عملیاتی رعد به مدت ۷۲ساعت در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح مجموعا ۴۹۸ نفر شامل معتاد و خرده فروش مواد، قاچاقچی مواد مخدر، قاچاقچی کالا، دستگیری اتباع ،دستگیری قاچاقچی کالا طی عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در این طرح اتباع بیگانه، ۴۴ نفر سارق، ۱۲۹ نفر معتاد و ولگرد، ۱۴ نفرخرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۹ نفر مفاسد اجتماعی، ۷ قاچاقچی کالا، ۱۴۷ نفر سایر جرایم دستگیر شدند، همچنین ۴۶ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف و غیر مجاز نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: در این مدت ۴۷ هزار و ۹۵۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۶ فقره پرونده سرقت، ۲۵۰ کیلو انواع مواد مخدر، ۱۲ پرونده قاچاق کالا، انواع تجهیزات دریافت از ماهواره و مشروبات الکلی خارجی کشف شد که ارزش آنها بیش از ۴۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: تحقیق از متهمان جهت کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد و شهروندان نیز می‌توانند ضمن توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها