برقراری صادرات محصول پیاز و سیب زمینی طبق مقررات جاری



رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: صادرات محصول پیاز و سیب زمینی طبق مقررات جاری در این استان در حال انجام بوده و این روند برقرار است.

   

به گزارش صبح ساحل، عباس مویدی ظهر چهارشنبه گفت: طبق بخشنامه وزارت جهادکشاورزی، ممنوعیت صادرات ۲ محصول کشاورزی سیب‌زمینی و پیاز به شماره ۱۸/۲۲۳۴ تاریخ ۲۷ فروردین امسال از سوی مدیریت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، از ابتدای خردادماه ابلاغ شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان این بخشنامه لغو شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و مذاکره تلفنی صورت گرفته از سوی جهادکشاورزی هرمزگان با معاون دفتر توسعه صادرات وزارت جهادکشاورزی، بیان شد که طبق جدیدترین نامه به شماره ۱۸/۶۲۸۹ تاریخ ۲۴ اردیبهشت جاری، نامه یادشده در ۲۷ فروردین ماه امسال از سوی مدیریت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی منتفی بوده و صادرات محصولات پیاز و سیب زمینی همچنان مطابق مقررات جاری در حال انجام بوده و این روند ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان به عنوان یکی از مبادی واردات و صادرات کشور جهت صادرات برخی محصولات کشاورزی تولید شده در سایر استان‌ها نیز بسترسازی می‌کند.

منتظر تایید: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها