فرماندار جاسک:

روابط عمومی‌ تصویرگر عملکرد مدیران است



فرماندار جاسک نقش روابط عمومی‌ را مهم برشمرد و گفت: روابط عمومی‌ ها زبان گویای هر ادارات هستند اگر آنان اقدامات و عملکرد مدیران را به خوبی نمایان کنند آن مدیر مدیری موفق است.

     

به گزارش صبح ساحل، علی مهرانی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با روابط عمومی های جاسک گفت: یکی از خلاء های برخی ادارات در شهرستان جاسک جای نداشتن روابط عمومی در چارت سازمانی ادارات است اما باید سعی شود با معرفی یک نفر مسئول روابط عمومی برای آن ادارات تعریف شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول این سال ها دستاورد های عظیمی در زمینه های مختلف داشته است و خدمات ارزنده ای نیز در این شهرستان تقدیم مردم شده که باید این دستاورد ها برای مردم تشریح شود.

او عنوان کرد: مدیران باید شفاف سازی، ارتباطات، تعامل و سواد رسانه را سرلوحه کار خود قرار دهند و اقدامات و خدمات ملموس را به مردم گزارش کنند.

فرماندار جاسک با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه به این شهرستان شده است گفت: اعتبارات مناسب در بخش های مختلف برای مناطق جاسک تخصیص یافته است که میزان اعتبارات و جزئیات این پروژه ها خدمت مردم شریف این شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان مراسم از روابط عمومی های برتر شهرستان جاسک با اهدای لوح تقدیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها