پیش بینی رئیس اتحادیه بارفروشان؛

قیمت میوه از ۱۰ خرداد ارزان می‌شود



رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به گرمای هوا و فراوانی عرضه میوه‌های نوبرانه از ۱۰ خرداد پیش بینی می‌شود که قیمت در بازار افت محسوسی داشته باشد.

به گزارش صبح ساحل، «مصطفی دارایی نژاد»، رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به شرایط جوی و فراوانی عرضه پیش بینی می شود که قیمت میوه های نوبرانه از ۱۰ خرداد مجدد کاهش یابد.

رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت کنونی هرکیلو زردآلو  را ۴۰ تا ۸۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: اکنون هرکیلو گوجه سبز با نرخ ۲۰ تا ۷۰ هزارتومان، هلو پیش رس ۹۰ تا ۱۲۰ هزارتومان و گیلاس تلخک ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزارتومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

دارایی نژاد قیمت کنونی هرکیلو خربزه را ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان، ملون ۷ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۷ تا ۲۵ هزارتومان، جانا ۱۴ تا ۲۵ هزارتومان و هندوانه ۷ تا ۱۰ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش ۱۵ درصدی قیمت موز خبرداد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو موز فیلیپین ۶۸ هزارتومان، موز اکوادور ۷۰ هزارتومان و موز هندی ۵۸ تا ۶۰ هزارتومان است.

بررسی‌های میدانی نشان می دهد که قیمت کنونی هرکیلو گیلاس ۱۸۰ تا ۳۰۰ هزارتومان، هلو ۱۰۰ تا ۱۷۰ هزارتومان، گوجه سبز ۴۰ تا ۹۰ هزارتومان، زردآلو ۱۰۰ تا ۱۹۰ هزارتومان، هندوانه ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان، خربزه ۲۰ تا ۴۵ هزارتومان، طالبی ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، موز ۶۰ تا ۱۰۰ هزارتومان، خیار ۱۰ تا ۱۸ هزارتومان و هلو ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتومان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها