قتل جوانی ۳۵ساله در ایسین/ قاتل در کرمان دستگیر شد



با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قاتل متواری در کرمان شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در پی وقوع یکفقره قتل عمد جوانی ۳۵ساله در حوزه ایسین با ضربات متعدد چاقو و متواری شدن قاتل یا قاتلین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تخقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربات چاقو به سینه، به قتل رسیده و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مقصد مکان نامعلوم از محل متواری شده است.

سردار جاویدان اظهار کرد: با تحقیات علمی و فنی بعمل آمده توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی هویت و مخفیگاه قاتل فراری بنام "حمیدرضا م " در استان کرمان شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذنیابت قضائی به استان مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: مأموران اعزامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان کرمان پس از ۴۸ ساعت تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: قاتل دستگیر شده انگیزه قتل را شرب خمر عنوان کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس بصورت شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها