روایت هولناک دو قتل در میناب و ایسین

زن باردار به دست مرد همسایه کشته شد



مرد شیشه‌ای در میناب با ضربات چاقو، جان زن بارداری را گرفت. این مرد 45 ساله در پی توهم ناشی از مصرف مواد مخدر (شیشه) زن همسایه  که 6 ماه باردار بود را به قتل رساند . وی یک ساعت بعدازاین جنایت هولناک  توسط پلیس آگاهی میناب در منزلش دستگیر شد.

 

مرگ دل‌خراش

غروب 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری ،مرد پس از مصرف شیشه در کوچه‌پس‌کوچه‌های میناب راه افتاد . تا اینکه  با دیدن زن همسایه سد راه او شد. این زن 28 ساله به همراه دوستش که از مغازه به سمت خانه درحرکت بود ، با دیدن مرد همسایه شوکه شد . وی بدون اینکه مقاومتی کند مورد ضربات چاقو مرد قرار گرفت و غرق در خون  در کنار کانال آبی  افتاد. دوست وی وحشت‌زده  و سراسیمه با جیغ و فریاد از همسایگان کمک خواست. ضارب از محل گریخت. زن باردار قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد.

 

دستگیری در منزل

کارآگاهان پلیس آگاهی میناب پس از تحقیقات یافتند که قاتل به  منزلش رفته  است. آن‌ها  به خانه قاتل رفتند و وی را دستگیر و یک قبضه سلاح سرد (چاقو) که آلات قتاله بود نیز کشف کردند. این قاتل پس‌ازاین که از توهم مواد مخدر خارج شد از این جنایت تکان‌دهنده پرده برداشت. وی  با تشکیل پرونده  جهت  سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائی شد.فرمانده انتظامی استان هرمزگان  با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری و اخلال در نظم و امنيت عمومي شهروندان و تحت تعقیب پلیس بوده است گفت: قاتل پس از روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را حالات روانی عنوان کرد.به گفته سردار جاویدان با بررسی‌های صورت گرفته  مشخص شد قاتل حدود 7 الی 8 سال  تنها در یک‌خانه‌ای در همسایگی منزل مقتول زندگی  می‌کرده و والدین وی دریکی از کشورهای عربی حاشیه  خلیج‌فارس (قطر) زندگی می‌کنند.  

 

قتل راننده کامیون پس از درگیری لفظی

راننده کامیونی در دهستان ایسین  بخش مرکزی شهرستان بندرعباس پس از درگیری لفظی با ضربه  چاقو  همکارش را به قتل رساند. با تلاش کارآگاهان ویژه شعبه قتل پلیس آگاهی استان هرمزگان، این مرد 42 ساله متواری پس از 2 ماه،صبح پنج شنبه گذشته در استان کرمان دستگیر شد.

ساعت حدود 21 دوشنبه 15 اسفندماه سال گذشته  تعدادی راننده خودروهای سنگین در استراحتگاه واقع در محله نو ایسین دورهم جمع شده بودند و اقدام به شرب و خمر نمودند، در همین رابطه درگیری لفظی بین آن‌ها رخ داد و این مشاجره به محوطه بیرونی با چوب و چماق کشیده شد . دقایقی گذشت تا آنکه با صدای فریاد جوان 35 ساله‌ای درگیری خاتمه یافت، جوان غرق در خون نقش بر زمین شد.مأموران پلیس حوزه ایسین به صحنه درگیری ورود کردند  و با جسد رانند جوان روبرو شدند.در محل متوجه شدند قاتل متواری شده است. پیگیری این پرونده قتل در دستور کار کارآگاهان ویژه شعبه قتل پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.

 

فرار نافرجام از ایسین تا کرمان

به گفته سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان،در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی هرمزگان مشخص شد مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربات چاقو به قلب، به قتل رسیده و قاتل بنام "حمیدرضا  " پس از ارتکاب قتل به مقصد مکان نامعلوم از محل متواری شده است. کارآگاهان زبده پلیس آگاهی در تحقیقات یافتند که قاتل از شیراز به اصفهان و سپس به سمت کرمان گریخته است .  تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به استان موردنظر اعزام شدند و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان کرمان پس از 48 ساعت تعقیب و مراقبت  در ساعت 9 صبح 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری قاتل در مخفیگاهش دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها انگیزه قتل را شرب خمر عنوان کرد. قاتل با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.سرهنگ جاویدان با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به‌صورت شبانه‌روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها