فرماندار:

وزارت نفت پرداخت خسارت به روستاییان جاسک را تسریع کند



فرماندار جاسک گفت: وزارت نفت پرداخت خسارت به روستاییانی که زمین‌هایشان در محدوده فعالیت شرکت‌های نفتی طرح توسعه سواحل مکران قرار گرفته را تسریع کند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علی مهرانی ضمن اشاره به بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های شرکت‌های نفتی در سواحل مکران، افزود:‌ این موضوع در حضور اعضای این کمیسیون طرح شد که مردم از قدیم در این مناطق ساکن بوده‌اند که بعضاً سند ندارند.

وی ادامه داد:‌ روند صدور سند هم زمان‌بر است، لذا وزارت نفت برای تسریع در این زمینه می‌تواند نیروهایی را در منطقه مستقر کند تا مسایل را با سرعت مورد رسیدگی قرار داده و پرداخت خسارت‌ها سریع‌تر انجام شود.

رییس شورای اداری جاسک اضافه کرد:‌ مردم شهرستان بسیار خوب هستند و با وجود اینکه بخشی از زمین‌هایشان در محدوده فعالیت شرکت‌های نفتی قرار گرفته و معترض هم هستند جلوی کار را نگرفته‌اند، اما باید مشکل‌های آنان حل شود.

مهرانی اشاره کرد: دفتر فنی استانداری هرمزگان هم پیگیر این موضوع بوده و امید می‌رود سریع‌تر به نتیجه برسد.

 

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مسائل مختلف و پیگیری روند طرح های پیشران و اقتصادی به هرمزگان سفر کرده بودند و بازدیدهای میدانی رییس و اعضای این کمیسیون با همراهی استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان در بوموسی، جاسک و بندرعباس انجام شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها