جوان محکوم به قصاص در دزفول با وساطت خادمان امام رضا (ع) بخشیده شد



مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان دزفول گفت: جوان محکوم به قصاص در شهر جندی شاپور دزفول با وساطت خادمان امام رضا (ع) بخشیده شد.

به گزارش صبح ساحل، «رضا آیت»، مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان دزفول گفت: در جریان یک درگیری خانوادگی، یک جوان به صورت غیرعمد، یک خانم را به قتل رسانده بود که حکم قصاص وی اخیرا صادر شده بود.

وی ادامه داد: اولیای دم با حضور و وساطت خادمان امام رضا (ع)، بدوم دریافت یک ریال دیه از خون فرزند خود گذشتند و پرونده به سازش ختم شد.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان دزفول  با اشاره به حضور مسوولان دادگستری دزفول در این نشست گفت: کمتر از ۲۴ ساعت از زمان صدور حکم و تلاش خانواده قاتل برای بخشش می‌گذرد که با وساطت خادمان امام رضا (ع) جوان محکوم به قصاص بخشیده شد.

آیت افزود: مدال افتخار به علت بخشش از طرف خادمان امام رضا (ع) به پدر مقتول اهدا شد.

وی گفت: چهار نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) امروز چهارشنبه با حضور در دزفول با امام جمعه این شهر دیدار کردند و سپس در جشن شرکت دوده فام دزفول که به مناسبت چهارم خرداد برگزار شده بود، شرکت کردند.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان دزفول افزود: دیدار با خانواده شهدای موشکی، حضور در زندان و مزار شهدا از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه خادمان امام رضا (ع) به شهرستان دزفول است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها