فریب دانش‌آموزان با فروش سوالات امتحانات نهایی



صبح امروز امتحان نهایی درس حسابان برای مقطع یازدهم به‌صورت کشوری بود. 

       

به گزارش صبح ساحل، نکته قابل توجه موضوع اینجاست که طبق اظهار دانش‌آموزان نیم ساعت قبل از جلسه امتحان برخی افراد سودجو با حاضر شدن اطراف مدارس، دانش‌آموزان این مقطع را برای خرید سؤالات نهایی وسوسه می‌کردند.

این دانش آموزان قبل از حاضر شدن در جلسه امتحان اذعان کردند که فروش سؤالات حسابان در اطراف مدارس در حال انجام است و این افراد ادعا می‌کردند سؤالات نهایی حسابان لو رفته است و برای این سؤالات درخواست وجه میلیونی از دانش‌آموزان داشتند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان  گفت: سؤالات نهایی حسابان همزمان با سراسر کشور از پلمپ باز شده و رأس ساعت بین دانش‌آموزان توزیع شده است‌. 

وی افزود: برخی سودجویان اطراف مدارس حضور دارند و با فریب دادن برخی دانش‌آموزان، در قبال فروش این سؤالات قلابی از آن‌ها پول‌های کلان دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تشریح کرد: سؤالات اصلی درس حسابان به‌صورت حدودی مشخص است و اگر کسی وارد به این درس باشد می‌تواند حدس بزند چه سؤالات و چه حوزه‌هایی مهم است و با طرح سؤالات حدودی از درس حسابان، برخی دانش‌آموزان را فریب می‌دهند.

وی درخواستی از دانش‌آموزان کرد و گفت: درخواست ما این است دانش‌آموزان به هیچ وجه بابت خرید سؤالات، وجهی پرداخت نکنند چرا که این افراد سودجو به فکر کاسبی خود هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها