شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل در هرمزگان



با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان یک باند ۳ نفره سارقان غیر بومی منزل شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۱۰ خردادماه) در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل به شیوه بالکن روی در یکی از مناطق حاشیه ای شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: با بررسی‌های میدانی صورت گرفته توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد سارقان با بالاکشیدن نرده پنجره طبقه اول یک باب منزل مسکونی در محدوده ایسین بندرعباس با تخریب شیشه و پنجره طبقه دوم وارد منزل شده و مقدار تقریبی ۴۰۰ گرم طلاجات و مبالغی ارز شامل دلار و درهم سرقت کرده و متواری شده اند.

وی اظهار کرد: با گشت‌زنی‌های هدفمند پنهان و آشکار در محدوده وقوع سرقت و باتوجه به نوع ورود سارقین به منزل و احتمال حضور افراد غیربومی حرفه ای در سرقت، با اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر از سارقان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۰ تیر جنگی و یک قبضه خشاب مربوطه، تعدادی گوشی تلفن همراه لنزدار و ابزار آلات مرتبط ارتکاب جرم، یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، تعدادی کلاه پوششی سر و صورت و دستکش‌های ویژه کشف و ضبط شد.

جاویدان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه بعمل آمده از وقوع سرقت انجام شده اظهار بی اطلاعی می‌کردند که پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک موجود در نهایت لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلاجات از منزل مالباخته اقرار کرده و صراحتا معترف شدند که پس از سرقت طلاجات اقدام به فروش آن و خرید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک کرده اند که با هماهنگی قضایی خودرو مورد نظر نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد و تحقیقات لازم جهت شناسایی و کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها