تکذیب ادعای شایعه شده:

سازمان دامپزشکی: تمامی مرغ‌های موجود در بازار سالم‌اند



سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای به شایعات شرم آور در فضای مجازی واکنش نشان داد و اعلام کرد: تمامی مرغ‌های موجود در بازار از نظر بهداشتی سالم بوده و در موعد خود به کشتارگاه ارسال می‌شوند.

       

به گزارش صبح ساحل از سازمان دامپزشکی کشور، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال درج شایعاتی تاسف بار به نقل از مشاور معاون وزیر و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، ضمن تکذیب ادعای شایعه شده به نقل از وی اعلام می‌شود که چنین اظهار نظری انجام نشده و از اساس کذب است.
هر گونه اقدام غیر بهداشتی توسط دامپزشک مسئول فنی بهداشتی گزارش و از ورود آن به بازار جلوگیری خواهد شد، بنابراین تمامی محصولات پروتئینی که به بازار عرضه می‌شوند، کاملاً تحت نظارت بهداشتی می‌باشند و مردم با خیالی آسوده مصرف کنند.

سازمان دامپزشکی کشور بر خود لازم می‌داند، برای ایجاد آرامش و صیانت از سلامت مردم عزیز، ناشران و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه را بابت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی و مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

ماجرای مرغ‌ های آلوده به مواد رادیو آکتیو

پیش از این جلال محمود زاده(نماینده‌ مردم مهاباد در مجلس) اعلام کرد: پس از خبر واردات گندم آلوده به سرب از روسیه و برنج آلوده به آرسنیک از هند طی د‌و سال گذشته! متأسفانه خبر رسیده که دولت در صدد واردات مرغ های احتمالاً آلوده از کشور بلاروس می باشد، احتمال آلوده بودن این مرغ ها به مواد رادیواکتیو وجود دارد.

 حالی که وزارت جهادکشاورزی به صورت محرمانه گزارش داده است که احتمال آلوده بودن این مرغ ها به مواد رادیواکتیو وجود دارد! لذا جناب رئیس جمهور هشدار می دهم که طبق قانون وظیفه حفاظت از سلامتی مردم بر عهده شخص شما است، پس مماشات نکنید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها