ام‌باپه برای پنجمین سال پیاپی آقای گل شد



کیلیان ام‌باپه برای پنجمین سال پیاپی آقای گل لیگ فرانسه شد تا نشان دهد به بازیکنی دست نیافتنی در این لیگ تبدیل شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، پاری سن ژرمن در هفته پایانی رقابت‌های لیگ فرانسه با نتیجه سه بر دو برابر کلرمون شکست خورد.

در این بازی کیلیان ام باپه توانست یکی از گل‌های تیمش‌ را به ثمر رساند تا شماره گل‌های خود را به عدد ۲۹ رساند. با این گل ام‌باپه بالاتر از لاکازت به عنوان آقای گل لیگ فرانسه انتخاب شد.

این برای پنجمین سال پیاپی است که این بازیکن موفق می‌شود عنوان آقای گلی را در لیگ فرانسه به دست آورد.

او بعد از بازی گفت: درست است که ما در این بازی شکست خوردیم اما اصلا مهم نیست. حتی اگر با ۲۲ گل هم شکست می‌خوردیم بازهم احساس ناکامی نمی‌کردیم چرا که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بودیم. گاهی اوقات در زندگی مسائلی وجود دارند که مهم تر از فوتبال هستند. در شرایط کنونی مهم‌ترین مسئله برای ما حمایت از سرخیو ریکو دروازه‌بان تیم است که در بیمارستان بستری شده است.

بازیکنان پاری‌ سن‌ ژرمن در این دیدار با لباس‌هایی به میدان رفتند که نام سرخیو ریکو روی آن نوشته شده بود و ام‌باپه هم بعد از گلزنی پیراهن این دروازه‌بان را به نمایش گذاشت.

سرخیو ریکوی ۲۹ ساله در یک حادثه به شدت آسیب دیده و دنیای فوتبال به خصوص پاری سن ژرمن و هوادارانش را به شدت نگران کرده است. ریکو از ناحیه سر آسیب دیده و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها