مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس خبر داد:

برخورد قاطع با خاطیان متصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز



مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از دو مورد تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز که در محلات سنگ کن شرقی و نخل ناخدا خبر داد که با هماهنگی و دستور مقام قضایی جلوگیری شد.


به گزارش صبح ساحل، «مهدی باستین»، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: طی گشت‌زنی و بازدیدهای میدانی واحد اراضی این مدیریت و گزارش‌های مردمی از سامانه ۱۳۷ نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی و تصرفات به صورت دیوارکشی در محلات سنگ کن شرقی و نخل ناخدا با همکاری نیروی انتظامی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ نسبت به رفع تصرف اقدام شد.


این مقام مسئول با تاکید بر جدیت مدیریت پیشگیری در برخورد با متصرفان اراضی افزود: مدیریت پیشگیری تخلفات شهرداری بندرعباس با اشخاصی که اقدام به تصرف اراضی میکنند به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد و دستگاه نظارت و شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز و متصرفات اراضی در سطح شهر بندرعباس با حمایت دستگاه قضا هیچ مماشاتی با زمین خواران نخواهد داشت .


مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف پيرامون زمين خواری موارد را به سامانه ۱۳۷ بازرسی شهرداری بندرعباس گزارش نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها