طی 48 ساعت گذشته؛

82 سارق در هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند/ کشف 60 فقره سرقت



رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 82 سارق و کشف 60 فقره سرقت طی 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
   
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ عبدالمجید کرمی»، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: طرح مقابله با سارقين و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان با انجام تحقيقات ميداني گسترده و با شناسايي محکومين متواري و تحت تعقيب، به صورت متمرکز با مشارکت پليس هاي تخصصي وتجسس کوپ به مدت 48ساعت درسطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با با مشارکت پليس هاي تخصصي وتجسس کوپ با تلاش شبانه روزی، گشت زنی های غیر محسوس و بهره گیری از شیوه های پلیسی، 82 نفر از سارقان را شناسایی و با اقدامات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

کرمی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی شده که پس از مواجهه شدن با ادله و مدارک کافی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و تاکنون به 60 فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه اغلب این قبیل متهمان به دلیل اعتیاد شدید دست به سرقت های خرد می زنند و اموال مسروقه را برای خرید و مصرف مواد مخدر به ضایعاتی می فروشند، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه فعالیت مجرمانه توسط سارقان و افراد قانون گریز را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها