امام جمعه بندرعباس:

امروز پیام و فرهنگ انقلاب به دنیا صادر شده است



امام جمعه بندرعباس گفت: امروز فرهنگ بسیج در لبنان، فلسطین و یمن و عراق و سوریه و کشور‌های غیر مسلمان مانندآمریکای لاتین و آفریقا نیز رسوخ کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده امام جمعه بندرعباس درخطبه‌های نماز جمعه گفت: بسیج مدرسه عشق، لشکر مخلص خدا و معجره امام خمینی (ره) است.

وی گفت:هفته بسیج متعلق به همه بسیجیان، ملت ایران و ارتش ۲۰ میلیونی بسیج است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب که همچون ناخدایی در میان امواج پر تلاطم جهان، سکاندار انقلاب اسلام است، مرز‌های معنوی انقلاب اسلامی بدون جنگ گسترش یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه امروز پیام و فرهنگ انقلاب به دنیا صادر شده است گفت: در حال حاضر مرز‌های انقلاب اسلامی از شلمچه و فکه و مناطق مرزی ما به خلیج عدن، آمریکای لاتین و حوزه کشور‌های غرب آسیا کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز ما شاهد بیداری ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در دفاع از مظلوم هستیم، اما بعضی از این دولت‌ها چشمشان را بر روی حقایق بسته اند و برخی فقط حرف می‌زنند.

امام جمعه بندرعباس افزود: حتی برخی کشور‌های مسیحی ارتباطاتشان را با رژیم صهیونیستی قطع کرده اند و در برابر این رژیم ایستاده اند.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که باید همواره به خداوند تکیه کرد، زیرا خداوند یاریگر مظلومان است و لزوم توجه به گفتمان مقاومت و اتحاد جهان اسلام نیز از دیگر درس‌های این عملیات بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ما امروز در قالب جریان مقاومت شعار ما می‌توانیم را جامع عمل پوشاندیم که هر گاه ملت‌ها بخواهند می‌شود در برابر استکبار ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به هفت آذر روز نیروی دریایی ارتش: از تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه فاطمیه، گفت: حضرت فاطمه (س) چشمه جوشان بصیرت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: پرچم استقامت را کسی جز حضرت فاطمه زهرا (س) نمی‌تواند بلند کند، چون بصیرت، صبر و علم به حق داشت.

وی همچنین از دولت و مسئولان خواست برای کنترل گران فروشی در جامعه اقدام کنند چرا که گران فروشی موجب تنزل اخلاق در جامعه می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها