رئیس هیئت مدیره  باشگاه  نفت بندرعباس

اسلام جاهدی یکی از ورزشکارانی است که امید را به نوجوانان می دهد



اسلام جاهدی قهرمان پاراکانو هرمزگان یکی از مدال های طلای قهرمانی آسیا ( ازبکستان ) خود را به کانون اصلاح تربیت نوجوان هرمزگان اهدا کرد.


به گزارش صبح ساحل، رئیس هیئت مدیره شرکت و باشگاه پالایش نفت بندرعباس با تاکید بر ظرفیت و توانمندی ورزشکاران هرمزگانی گفت: اسلام جاهدی یکی از آن ورزشکارانی است که امید را به شما نوجوانان می دهد تا بتوانید بعد از خودسازی خود از این مکان خارج و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.


اسحاق جعفری جبران خطاهای گذشته را امیدی برای آینده روشن این نوجوان دانست و گفت: هر انسانی در سن شما اشتباهاتی را انجام می دهد که قطعا جای جبران است و باید از این خطاها درس های آموخت تا برای خود و جامعه مفید باشیم. در این کار ارزشمند عباس سرخاب مشاور‌ ورزشی استاندار، روزبه زابلی پور معاون اداره کل ورزش و جوانان ، جداوی مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس و سایر مدیران باشگاه و بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال پالایش نیز همراهی کردند. در پایان تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس ضمن اهدای ۵۰ دست لباس  ورزشی به این کانون، با نوجوانان کانون اصلاح و تربیت به یک رقابت دوستانه و تماشایی پرداختند و اسلام جاهدی مدال طلای آسیایی خود را به کانون اصلاح تربیت نوجوانان  اهدا کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها