آگهی نوبت سوم دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه مجتمع تجاری دریا



بدین وسیله از کلیه اعضاء و مالکین مجتمع تجاری دریا درگهان دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت سوم) که راس ساعت ۱۲ روز  سه شنبه مورخ 24/۱۱/1402 در محل تعیینی به نشانی نمازخانه مجتمع دریا تشکیل خواهد شد با در دست داشتن مدارک مالکیت و در صورت حضور نماینده آنها ضمن ارائه وکالتنامه رسمی معتبر شرکت نمایند.
توجه: در صورتی که هریک از اعضاء بنا به دلایلی نتوانند در مجمع فوق حضور یابند می‌توانند امتیاز حق خویش (اعم از حق حضور و یا حق رای) را به یک نماینده تام الاختیار تفویض نمایند. لازم به ذکر است تایید سمت نمایندگی بر عهده رئیس هیئت مدیره یا مدیر عامل مجتمع بوده و نماینده مربوطه با در اختیار داشتن مدارک مثبت سمت خویش، مکلف است حداکثر تا بازه زمانی 
۵ روز قبل از تشکیل جلسه، تاییدیه لازم و مقتضی را جهت حق حضور و یا حق رای (عضویت متقاضی و اهلیت نماینده) را از مقام ذیصلاح همراه با ورقه ورود به مجمع اخذ نماید. در صورت سپری شدن موعد مقرر صدرالبیان، به هیچگونه تقاضا ترتیب اثر داده نخواهد شد. نیاز به توضیح است که این مجمع با حضور نصف به علاوه یک از مالکان یا نماینده قانونی آنها که دارای مساحت اختصاصی می باشند رسمیت می یابد و تصمیماتی که در دستور جلسه به شرح ذیل مشخص گردیده، برای کلیه اعضاء و مالکین و قائم مقام اعضاء (اعم از حاضرین غائبین یا مخالفین) نافذ معتبر و لازم الاتباع خواهد بود.
دستور جلسه:
1. استماع گزارش بازرس و هیات مدیره
2. بررسی عملیات سال مالی، ترازنامه، حساب سود و زیان مجتمع
3.انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره به مدت دو سال 
4.انتخاب یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل به مدت یک سال
۵. انتخاب یک نفر از مدیران به عنوان خزانه دار
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها